Service/Garanti

Våra produkter är av högsta europeiska standard. Dock händer det ibland att ett problem uppstår. Kontakta då vår serviceavdelning genom att skicka epost till service@horecagruppen.se eller via formuläret nedan så hittar vi en lösning omgående.

Snabb Service med Professionell Personal

Har ni problem med er utrustning? Kontakta oss så skickar vi ut någon av våra kunniga servicetekniker.

Möjlighet till att låna maskiner

Vid större reparationer har ni behov av att låna en produkt försöker vi alltid hjälpa till genom att låna ut en produkt med likvärdiga funktioner.

Stort Reservdelslager

Då vi är registrerade partner till de varumärken som vi representerar och är återförsäljare till, har ni alltid möjlighet att beställa deras alla deras reservdelar direkt genom oss.

GARANTI

Ett års garanti lämnas på produktdelar (reservdelar) från fakturadatum. Plug-in (maskiner som kopplas till adapter eller annan elförsörjning), gasmotordriven utrustning (maskin), kylskåp och frysskåp, trefaskopplingar samt samtliga andra maskiner måste installeras av behörig fackman. Underlåtenhet att följa dessa regler medför att garantin blir ogiltig. Fakturan utfärdad av den behörige fackmannen avseende installationen och/eller annan åtgärd skall sparas under hela garantiperioden och uppvisas på begäran.

Servicevillkor

Vi försöker alltid hitta tidigast möjliga datum. Om du vill boka ett specifikt datum och tid beskriv gärna för oss vilka tider funkar för Er.

Pris

Samtliga prisuppgifter som lämnas innan produkten är undersökt/reparerat är preliminära.

När från kundens sida godkänt, accepterat kostnadsförslag eller max accepterad prisuppgift kan ej ångras i efterhand, kostnadsförslaget är bindande åt båda håll.